Opracowaliśmy analizę ryzyka dla ujęcia wody związanego z poborem wód podziemnych z ujęć „Ciosnowska” i „Proboszczewice” w Zgierzu obejmującą ocenę zagrożeń zdrowotnych z uwzględnieniem czynników negatywnie wpływających na jakość ujmowanej wody”. Niniejsza analiza ryzyka będzie podstawą do określenia zasadności ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej dla ujęć wody „Ciosnowska” pobierającego wody podziemne z utworów czwartorzędowych oraz górnokredowych, a także dla ujęcia „Proboszczewice” pobierającego wody podziemne z utworów górnokredowych.
Dnia 18 listopada 2019 złożyliśmy w Urzędzie Marszałkowskim w Warszawie Projekt Robót Geologicznych dla kolejnego odcinka drogi ekspresowej nr 7 Kiełpin – Trasa Armii Krajowej w Warszawie.
Projekt robót geologicznych obejmował swoim zakresem odcinek projektowanej trasy o długości 12,9 km. Na przedmiotowym odcinku zmianom uległa lokalizacja i rodzaj projektowanych obiektów inżynierskich, przebieg drogi głównej i dróg serwisowych, łączników, jak również lokalizacja i głębokość ścian oporowych oraz zbiorników. Zmianie uległa także niweleta drogi głównej. Dokonano m. in. korekty ukształtowania osi drogi w obrębie łuku poziomego, polegającej na dostosowaniu jej geometrii do wymagań obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych, korekty przejazdów poprzecznych oraz przebiegu dróg równoległych, obsługujących teren przyległy. Przedmiotem inwestycji jest również budowa nowych przepustów i urządzeń infrastruktury towarzyszącej, dla której również zaprojektowano wykonanie rozpoznania w nowych lokalizacjach.
Początek trasy przebiega po istniejącym śladzie ul. Kolejowej w Dziekanowie Leśnym. Następnie za węzłem Kolejowa droga odbiega w kierunku Kanału Młocińskiego, gdzie projektowana jest w nasypie. W kolejnych odcinkach droga biegnie wschodnim obrzeżem Kampinoskiego Parku Narodowego, aż do węzłów Wólka Węglowa i Janickiego. Następnie, za ul. Arkuszową w Warszawie, planowana trasa schodzi do tunelu o długości około 1000 m i kolejnego o długości około 1100 m, a następnie wznosi się ponad teren nad drogą S8. Pomiędzy tunelami zaprojektowano węzeł Generała Maczka. Na końcu opracowania zaplanowano węzeł NS, znajdujący się na przecięciu dróg ekspresowych S8 i S7.
Bogate doświadczenie oraz wykfalifikowana kadra pracowników pozwala nam być godnym zaufania partnerem przy realizacji inwestycji budowlanych.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą dotyczącą problematyki badań geologicznych.