Projekt i Budowa drogi S19 na odcinku Krynice (od istniejącej DK65) – Dobrzyniewo (bez węzła) – Białystok Zachód (z węzłem) – etap prace terenowe
Projektowany do budowy odcinek drogi S19 posiada łączną długość około 10,4 km (24+891-35+175KM) i objęty był dwoma opracowaniami archiwalnymi, zgodnie z podziałem przyjętym przez Zamawiającego (GDDKiA) na poprzednich etapach projektowych (lata 2017-2020). W związku z powyższym, do każdego z odcinków opracowano Projekt Robót Geologicznych, na podstawie których opracowane zostaną Dodatki od Dokumentacji Geologiczno-inżynierskich.
Odcinek nr I – Dodatek nr I do Dokumentacji Geologiczno-inżynierskiej dla określenia warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb inwestycji pn.: „Projekt i budowa drogi S19 na odcinku Krynice (od istniejącej DK65) – Dobrzyniewo (bez węzła) – Białystok Zachód (z węzłem)” w kilometrażu 0+000 – 3+200.
Obecnie stosowany kilometraż: 24+891,58 – 28+000
Na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Projektu robót geologicznych, wykonano roboty geologiczne dla przedmiotowego odcinka projektowanej trasy o długości około 3,2 km.
Dla rozpoznania i udokumentowania warunków geologiczno-inżynierskich, oraz uszczegółowienia budowy geologicznej na obszarze planowanej budowy, wykonano 78 otworów badawczych (drogowych, mostowych, przepustowych oraz pod zbiorniki) o głębokości 4,0-12,0 m p.p.t. Łączny metraż wykonanych wierceń wyniósł 613,0 mb. Przeprowadzono 20 sondowań statycznych CPTU o głębokości 4,1- 12,1 m i łącznym metrażu 188,9 mb. 7. Dodatkowo przeprowadzono 2 sondowania DPH do głębokości 50-1,5 m i łącznym metrażu 12,5 mb
Rozpoznanie podłoża dostosowano do obecnego przebiegu niwelety oraz rozmieszczenia fundamentów obiektów inżynierskich.
Bogate doświadczenie oraz wykfalifikowana kadra pracowników pozwala nam być godnym zaufania partnerem przy realizacji inwestycji budowlanych.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą dotyczącą problematyki badań geologicznych.