W ramach realizacji inwestycji wykonano pełny zakres badań geotechnicznych zgodnie z przedstawionymi przez GDDKiA wytycznymi odnośnie badań podłoża gruntowego i koniecznych opracowań. Projektowany odcinek miał długość około 4,8 km a z zakresu rozbudowy wyłączone zostały istniejące obiekty mostowe. Prowadzone prace miały charakter dwuetapowy. W pierwszym etapie wykonano 6 otworów geotechnicznych i sondowania dynamiczne, na podstawie których opracowano Opinię geotechniczną, w której określono kategorię geotechniczną inwestycji i stopień złożoności warunków gruntowo-wodnych. Wnioski w niej zawarte, uzupełnione o materiały archiwalne posłużyły do opracowania Projektu robót geologicznych, zatwierdzonego następnie w Urzędzie Marszałkowskim we Wrocławiu. Drugi etap obejmował wykonanie zaprojektowanych badań geologicznych. Poprzedzony został opracowaniem czasowej organizacji ruchu, niezbędnym do przeprowadzenia prac. W ramach badań wykonano: wiercenia geologiczne w kategorii B, sondowania dynamiczne DPL i SLVT oraz sondowania statyczne CPTu. Uzupełnione one zostały badaniami laboratoryjnymi próbek gruntów kategorii B oraz próbek wody. Na ich podstawie opracowano Dokumentację geologiczno-inżynierską a następnie Dokumentację badań podłoża gruntowego.
Bogate doświadczenie oraz wykfalifikowana kadra pracowników pozwala nam być godnym zaufania partnerem przy realizacji inwestycji budowlanych.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą dotyczącą problematyki badań geologicznych.