Projekt i Budowa drogi S19 na odcinku Krynice (od istniejącej DK65) – Dobrzyniewo (bez węzła) – Białystok Zachód (z węzłem) – etap prace terenowe
Projektowany do budowy odcinek drogi S19 posiada łączną długość około 10,4 km (24+891-35+175KM) i objęty był dwoma opracowaniami archiwalnymi, zgodnie z podziałem przyjętym przez Zamawiającego (GDDKiA) na poprzednich etapach projektowych (lata 2017-2020). W związku z powyższym, do każdego z odcinków opracowano Projekt Robót Geologicznych, na podstawie których opracowane zostaną Dodatki od Dokumentacji Geologiczno-inżynierskich.
Odcinek nr I – Dodatek nr I do Dokumentacji Geologiczno-inżynierskiej dla określenia warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb inwestycji pn.: „Projekt i budowa drogi S19 na odcinku Krynice (od istniejącej DK65) – Dobrzyniewo (bez węzła) – Białystok Zachód (z węzłem)” w kilometrażu 0+000 – 3+200.
Obecnie stosowany kilometraż: 24+891,58 – 28+000
Na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Projektu robót geologicznych, wykonano roboty geologiczne dla przedmiotowego odcinka projektowanej trasy o długości około 3,2 km.
Dla rozpoznania i udokumentowania warunków geologiczno-inżynierskich, oraz uszczegółowienia budowy geologicznej na obszarze planowanej budowy, wykonano 78 otworów badawczych (drogowych, mostowych, przepustowych oraz pod zbiorniki) o głębokości 4,0-12,0 m p.p.t. Łączny metraż wykonanych wierceń wyniósł 613,0 mb. Przeprowadzono 20 sondowań statycznych CPTU o głębokości 4,1- 12,1 m i łącznym metrażu 188,9 mb. 7. Dodatkowo przeprowadzono 2 sondowania DPH do głębokości 50-1,5 m i łącznym metrażu 12,5 mb
Rozpoznanie podłoża dostosowano do obecnego przebiegu niwelety oraz rozmieszczenia fundamentów obiektów inżynierskich.